عادت می کنیم


باران تنهایی

عادت می کنیم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنیم
امـــا فراموش نه.....!



نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت0:49---29 آذر 1391
سلام مهشید جون. همیشه به وبلاگت سر می زنم ولی این اولین باره که نظر میذارم. باید بگم که خیلی وب قشنگی داری. خیلی دوست دارم باهات آشنا بشم. من هم جنوبی هستم و عاشق شیراز و حافظ. خوشحال میشم وقتی میرم سراغ ایمیلم ببینم که سلامی فرستادی. به امید آنروز. قربونت

دوست
ساعت0:48---29 آذر 1391
سلام مهشید جون. همیشه به وبلاگت سر می زنم ولی این اولین باره که نظر میذارم. باید بگم که خیلی وب قشنگی داری. خیلی دوست دارم باهات آشنا بشم. من هم جنوبی هستم و عاشق شیراز و حافظ. خوشحال میشم وقتی میرم سراغ ایمیلم ببینم که سلامی فرستادی. به امید آنروز. قربونت

دوست
ساعت0:48---29 آذر 1391
سلام مهشید جون. همیشه به وبلاگت سر می زنم ولی این اولین باره که نظر میذارم. باید بگم که خیلی وب قشنگی داری. خیلی دوست دارم باهات آشنا بشم. من هم جنوبی هستم و عاشق شیراز و حافظ. خوشحال میشم وقتی میرم سراغ ایمیلم ببینم که سلامی فرستادی. به امید آنروز. قربونت

دوست
ساعت0:47---29 آذر 1391
سلام مهشید جون. همیشه به وبلاگت سر می زنم ولی این اولین باره که نظر میذارم. باید بگم که خیلی وب قشنگی داری. خیلی دوست دارم باهات آشنا بشم. من هم جنوبی هستم و عاشق شیراز و حافظ. خوشحال میشم وقتی میرم سراغ ایمیلم ببینم که سلامی فرستادی. به امید آنروز. قربونت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,ساعت 11:9 توسط مهشید| |


Power By: LoxBlog.Com